Gyakran Ismételt Kérdések
KÉRDÉSEK
1. Hogyan tudom leadni a megrendelést?
2. Mennyi idő, amíg megkapom a terméket, ha ma megrendelem?
3. Mennyibe kerül a kiszállítás?
4. Hol tudom megtekinteni a termékeket? Személyes átvételre van-e lehetőség?
5. Nem tetszik a megrendelt termék. Elállhatok a vásárlástól?
6. Mit tegyek, ha szállítás közben megsérült a termék?
7. Nem jutok el a fizetésig, nem engedi véglegesíteni a megrendelést. Mi a teendő?
8. Eljutok a fizetésig, de nem volt sikeres a tranzakció. Mi a teendő?
VÁLASZOK
-
Rendelést leadni kétféleképpen lehetséges
✓ Weboldalon keresztül: 0-24h nyitva, az év 365 napjában!:) Segítséget ITT találsz
✓ Telefonos ügyfélszolgálaton: Amennyiben technikai hibába ütközöl, telefonon keresztül is tudjuk rögzíteni a rendelést (H-P 8-16h között). +36-70/442-5573 -
Várható szállítási idők
✓ Raktáron lévő termékek esetén: A weboldalon „Raktáron” vagy "Utolsó darab!" felirat jelzi. A nagyobb kerti bútoroknál / házaknál valamivel hosszabb az átfutási idő, ezért a termék részletek oldalon tüntetjük fel az adott termékre vonatkozó határidő. Természetesen igyekszünk, hogy mielőbb kézbesítve legyen!
✓ Előrendelhető termék esetén: minden esetben jelölve van honlapon „Előrendelhető" státusszal, ezeknél az átfutási idő akár 3-4 hét is lehet.* Szezonban (március eleje - szeptember vége) sűrűbben érkezik szállítmány, így ekkor 2-3 hétre csökken az időtartam. Több helyen is jelöljük a várható a teljesítést (termék részletek oldal, kosár, megrendelés visszaigazoló e-mail), viszont ez kizárólag tájékoztató jellegű információ.
*Amennyiben a rendelés a 30 napos határidőt meghaladja, a teljesítés pontos napjáról az Eladó a Vásárlóval minden esetben külön egyeztet. -
Szállítási díjak
A termék részletek oldalon a Szállítási díjakra mutatva kijelzi, hogy 1 db termék rendelése esetén mennyi a szállítás. Több termék esetén ez nem mindig szorzódik a darabszámmal! Javasoljuk, hogy minden megvásárolni kívánt terméket helyezz a kosárba, majd a Kosár megtekintése> gombra kattintva a rendszer kikalkulálja a végösszeget.
Amennyiben szeretnéd megtekinteni szállítási díj táblázatunkat, kattints a alábbi linkre (egész belföldön érvényes):
⇒ Szállítás ⇐ -
Személyes átvétel a raktárunkban
- Webshopként üzemelünk, ezért üzlethelyiséggel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.
- Szegedi raktárunkban nincs pénztár, ezért helyszíni fizetésre sincs lehetőség.
- Figyelem! Bizonyos termékek nem vásárolhatók meg személyes átvétellel. Ezeknél a kosárban akkor sem kínálja fel ezt az opciót, ha egyébként raktáron van az áru!
Szeretnéd megspórolni a szállítási költséget? A webshop felkínálja ezt a lehetőséget, ha minden kosárban lévő termék raktáron van.
✓ Átvételi cím: 6724 Szeged, Pulcz utca 46/B (megközelítés Vásárhelyi Pál utca felől)
Feltételek:
✓ Sikeres online bankkártyás fizetés (SimplePay)
✓ H-P 07:00 - 14:00 óráig vehető át
E-mailben értesítünk, amint átvehető a termék. Amennyiben nem raktáron lévő terméket szeretnél ilyen módon rendelni, fordulj bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz (H-P 8-16h): +36-70/442-5573 -
Elállás
A Vásárlónak (magánszemély) az átvételtől számítva 14 nap elállási joggal rendelkezik, amennyiben élsz vele, a terméket az összes tartozékával és a használati útmutatójával együtt kell visszajuttatni a részünkre, lehetőleg az eredeti csomagolásában (ez utóbbi nem feltétel).
Visszaküldheted saját futárral vagy általunk szervezett fuvarral is. A teljes vételárat megtérítjük, azonban a szállítási költség a vásárlót terheli.
Kérjük, a csomagba tedd bele a számlát és a kitöltött, aláírt elállási nyilatkozatot (megrendelés visszaigazolóban e-mailben csatoltuk).
Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashatsz. -
Sérülten/törötten érkezett termék
Kérjük, a sérülésről készült fénykép(ek)et küldd el e-mailben az info@rezonkft.hu címre, amennyiben a termék több alkatrészből tevődik össze, akkor a tartozékhoz tartozó kód megjelölésével (legtöbb esetben rá van nyomva, de a használati útmutatóban is megtalálható). Az elküldött panaszból egyértelműen derüljön ki, hogy melyik megrendelést / terméket érinti, illetve a hibában érintett termékek / alkatrészek darabszámára is szükség van.
Bővebben az ÁSZF vonatkozó pontjában olvashat (Szavatossági jog). -
Nem jutok el a fizetésig
Amennyiben nem sikerül leadni a megrendelést (pl.: kosárba helyezés után CHAT ablak ugrik fel, fizetéskor nem irányítja át a banki felületre, stb.) akkor bizonyára beragadtak a böngészési előzmények. Ezt az alábbi módszerek valamelyikével tudod kiküszöbölni:
✓ Ha mobiltelefonról / tabletről próbálkozol, és van rá lehetőséged, akkor inkább rendelj laptopról / asztali számítógépről
✓ Böngésző beállításaiban töröld a böngészési előzményeket (más néven: sütik, cookie-k)
✓ Nyiss inkognitó módban (más néven: Privát böngészésben) új ablakot
✓ Használj másik böngészőt
Amennyiben a fenti lépések nem vezettek eredményre, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36-70/442-5573
8.
Sikertelen fizetés esetén
✓ Bankkártyás fizetés esetén kérjük, hogy a kiküldött Sikertelen fizetés-ről szóló e-mail szerint járj el
✓ Átutalással is kiegyenlítheted az előző pont szerint, ehhez SimplePay felületen az "Azonnali átutalás" lehetőséget válaszd
✓ Utánvétre váltás ugyanitt, a MÁS FIZETÉSI MÓD gomb megnyomásával lehetséges